Čo je augmentácia kosti?

Augmentácia kosti je chirurgický zákrok, ktorý je riešením pre pacientov, ktorí sa rozhodli pre zubný implantát, avšak nemajú dostatok kosti na ukotvenie implantátu. Ide teda o dostavbu kosti, pri ktorej sa do sánky alebo čeľuste doplní kostný materiál. Používa sa v prípadoch, kedy je kostné tkanivo poškodené, pričom všeobecne ide o malé nedostatky.

Kedy sa dostavba kosti používa?

Najčastejšie sa augmentácia používa, keď pacient prišiel o stoličky a tie chce nahradiť zubným implantátom. V tomto mieste je po extrakcii zubu málo kosti a vďaka dostavbe kosti sme schopní kosť doplniť a docieliť tak to, aby implantát v danom mieste pevne držal. Ďalšími dôvodom, kedy je tento zákrok potrebný je strata kosti v dôsledku neliečeného ochorenia ďasien alebo po tom, čo pacient utrpel úraz.

Ako postupujeme v City Dental Clinic?

Pred začatím tejto liečby je potrebná konzultácia s doktorom, ktorý určí správny postup a vysvetlí vám, ktorý spôsob najlepšie vyhovuje vášmu zdravotnému stavu a potrebám. Zákrok sa vykonáva s použitím lokálnej anestézy a je bezbolestný. Po zákroku však treba dodržať všetky odporúčania doktora, aby sme tak minimalizovali čas hojenia a možné komplikácie, ktorými je napr. infekcia.

Doba hojenia je 6 – 12 týždňov. Rýchlosť hojenie sa odvíja od veľkosti zákroku a je individuálna u každého pacienta. Po zahojení je možné osadiť implantát.

Potrebujete termín na augmentáciu zubu?

Ak by ste si radi rezervovali termín s naším chirurgom, vyplňte prosím tento formulár alebo nám zavolajte na +421 918 100 022.

Vyplňte kontaktný formulár:

Ochrana osobných údajov
Súhlasím so spracovaním osobných údajov v súlade s nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov. Bližšie informácie nájdete vo Vyhlásení o spracovávaní osobných údajov.