Mali ste niekedy negatívnu skúsenosť pri návšteve City Dental Clinic?

Pracujeme na tom, aby každá návšteva našej kliniky bola pre vás príjemnou skúsenosťou. Ak ste neboli spokojní s prístupom nášho personálu, prípadne ste si všimli nedostatky, ktoré by ste radi napravili, informujte nás čo najskôr. Manažment kliniky sa bude vašou sťažnosťou zaoberať a podnikne kroky k okamžitej náprave.

Čím viac informácií nám poskytnete, tým lepšie:

  • Bola vám naúčtovaná chybná služba alebo položka?
  • Hodnotíte prístup nášho personálu na recepcii negatívne?
  • Dostali ste odpovede na všetky vaše otázky?
  • Nedostali ste odpoveď na email alebo vás nikto nekontaktoval spätne telefonicky?
  • Bol/a ste nespokojný/á s poskytnutým ošetrením?
  • Ste nespokojný/á s prístupom vášho zubára?

Vyplňte nasledujúci kontaktný formulár:





Dôvod negatívnej skúsenosti?
Bola mi zaúčtovaná chybná služba alebo položkaHodnotím prístup vášho personálu na recepcii negatívneHodnotím prístup vášho personálu na recepcii negatívneNebol som spokojný s poskytnutým ošetrenímSom nespokojný s prístupom môjho zubára
Ochrana osobných údajov
Súhlasím so spracovaním osobných údajov v súlade s nariadením GDPR a zákonom o ochrane osobných údajov. Bližšie informácie nájdete vo Vyhlásení o spracovávaní osobných údajov.