Bolesť zubov – príčiny, symptómy, liečba a prevencia

Bolí ma zub! Koľkokrát si túto vetu v duchu povieme, kým sa odhodláme navštíviť svojho zubára? Z praxe vieme, že pacienti často návštevu stomatológa odkladajú, až kým sa bolesť stane neznesiteľnou alebo dlhodobo neutícha. Vážnejšie dlhodobé prejavy bolesti zuba sú spôsobené dentálnymi problémami, ktoré vyžadujú pomoc odborníka a podceňovať ich sa nevypláca. V našom článku…

Zobraziť viac

Zubné implantáty: Aké sú skúsenosti pacientov?

Zubné implantáty Bratislava

Prísť o zuby je nielen zdravotný, ale aj estetický problém. Našťastie v dnešnej dobe je už možné riešiť ich plnohodnotnú náhradu. Sú ňou zubné implantáty. Pri úsmeve nikto nepozná rozdiel a čo je ešte lepšie, nebudete sa musieť obmedzovať ani za stolom.

Zobraziť viac

Zuby múdrosti: rast, problémy a odstránenie

Bolesti zubu múdrosti

Zuby múdrosti rastú v zadnej časti úst a sú treťou a poslednou stoličkou, ktorá sa prerezáva. Evolučná biológia nám ukazuje, že zatiaľ čo zuby múdrostí boli potrebné pre našich starodávnych predkov, dnes svoju funkciu stratili a sú pre nás nepotrebné.

Zobraziť viac

Príznaky, príčiny a možnosti liečby mŕtveho zuba

Problémy so zubom múdrosti

Väčšina z vás prechádza životom bez toho, aby zažila mŕtvy zub. Pre niektorých ľudí to však môže byť bolestivý zážitok spojený s nepríjemnou možnosťou mať zub sfarbený úplne iným odtieňom ako ostatné zdravé zuby. Včasná návšteva zubára môže výrazne napomôcť zachrániť zub a zmierniť súvisiace bolesti.