Informácie o liečbe zubov počas krízy spôsobenej koronavírusom / COVID-19

Vážení pacienti,

vzhľadom na aktuálnu situáciu sme podnikli niekoľko ďalších krokov, aby sme maximalizovali snahu chrániť vaše zdravie, ako aj zdravie našich zamestnancov.

S cieľom splniť bezpečnostné odporúčania Ministerstva zdravotníctva SR sme prijali tieto opatrenia:

• Dezinfekčné dávkovače sú k dispozícii ihneď po vstupe do priestorov kliniky.
  • Neustále dezinfikujeme všetky kľučky a povrchy.
  • Všetky nástroje sú nepretržite dezinfikované a sterilizované.
  • Počet denných termínov sme znížili v rámci noriem na množstvo ľudí v priestore.
  • Naši lekári aj pacienti sú počas výkonov maximálne chránení podľa odporúčaní.
  • Pre platby uprednostňujeme bezhotovostný kontakt.

Žiadame vašu podporu v snahe chrániť naše aj vaše zdravie:

• Pri vstupe do priestorov kliniky si prosím vydezinfikujte ruky. Dezinfekčné dávkovače sú umiestnené priamo na recepcii.
  • Ak ste sa vrátili z rizikovej oblasti, alebo ste boli v kontakte s ľuďmi, ktorí prejavili príznaky nákazy, odložte prosím plánovaný termín u lekára najmenej o 2 týždne a informujte nás telefonicky o jeho zrušení.
  • Ak ste prechladnutí, odložte vašu návštevu kliniky.
  • Pokiaľ je to možné, dostavte sa na stretnutie bez sprevádzajúcej osoby, aby sme minimalizovali počet osôb v priestore kliniky.
  • Prosíme vás pri dohodnutom termíne, aby ste prišli načas a dodržiavali usmernenia našich zamestnancov.

Ošetrenie pacientov

Keďže všetky stomatologické služby boli v poslednom čase výrazne obmedzené a pacienti mali iba malú možnosť dostať adekvátne ošetrenie, ktoré potrebovali, budú pri dohadovaní nových termínov uprednostnení pacienti s akútnou bolesťou.

Na druhom mieste budú všetci naši pacienti, ktorí začali s protetickou liečbou a čakajú na nasadenie svojich koruniek, mostíkov alebo protéz. Všetci pacienti, ktorí nepotrebujú neodkladnú pomoc, dostanú čo najskorší možný termín po individuálnej telefonickej dohode.

Rezervácia termínu

Ak sa chcete dohodnúť na termíne, použite našu online rezerváciu prostredníctvom kontaktného formulára na stránke alebo nám zavolajte na: +421 918 100 022